2009年10月1日星期四

專題題目

1.香港古早味小食(古早味是指之前的味道)

原因:香港小食就多喇..但當中有懷舊風味的食物又有幾多呢?

2.以前黑白照片與現代復古照片機的分別

原因:很多現代的照片機都可以復古..但和以前的照片真的一樣嗎?

3,迷你的現象
原因:隨住時代的改變,甚麼東西都追求小巧和精緻(如電話,電腦等)但當中是否沒有弊處呢?

最後,希望你們可以給我一些建議!

3 則留言:

  1. Apple:
    我覺得no.1.香港古早味小食(古早味是指之前的味道)呢個主題我中意ㄚ..有得一邊體住d食物一邊做專題..好幸福喔!!^^..另外,香港係出名美食..我地做專題果時可以知得更多....搜集都易得多!!~~

    回覆刪除
  2. 其實我覺得三個主題,真係只有一個可能做!
    就係香港古早味小食...可以一邊食一邊做專題
    真係一件美好的homework
    ha ha~

    回覆刪除
  3. 我認為主題第2和第3雖有新鮮感,但主題較冷門,搜集資料可能較困難,我認為主題1較為令我感到興趣,因為能認識香港古早食物的風味,有一份懷舊的感覺!

    回覆刪除