2009年10月5日星期一

專題題目 2

1.香港氣溫創新高檢查拼字
因為世界上氣溫不斷升高,不但是香港的問題了
和環保十分有關

2.電子產品的利弊

十分合我們的這個時代,高科技產品日新月異
合環保?對我們這一代是好的?

3.香港電影和他國電影的不同之處

香港電影起到今...
香港電影的不同之處

5 則留言:

  1. 係呢3個主題中我覺得no.2.電子產品的利弊的可造性比較高同埋我比較有興趣。電子產品日新月異,對我地日常生活很有幫助,但與此同時,佢帶來ge污染都5少,正如你所講,我都想知究竟所謂話環保ge電子產品..係5係真係環保!!^^

    回覆刪除
  2. 在你的第1個的題目..我認為可以講下要研究d咩?
    例如(香港氣溫的原因,減少氣溫上升的方法等)。

    而你第2個建議題目..我就覺得都唔錯..(可以研究下所謂的「環保電子的產品」是真的環保嗎?)我都有興趣想知道^^。

    但係3個既題目..要知佢地既不同?我地要睇外國同香港既電影?e道我就有d唔明白。不過我諗你改一下d研究的原因就會好好多^^

    回覆刪除
  3. 3個題目 本人都覺得一般般禁...

    回覆刪除
  4. 主題1可以容易找到數據來比較,十分不錯!
    主題2電子引致什麼環保問題可以收集使用者感受心得來進行分析!
    主題3香港電影是用粵語,他國電影是指英文?
    語言混亂較難探究出何處不同!

    回覆刪除